مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

شروع هفته دفاع مقدس

 

 پیامبرصلی الله علیه وآله :

إنَّ اللَّهَ یُبغِضُ رجُلاً یُدخَلُ عَلَیهِ فی بَیتِهِ و لایُقاتِلُ
خداوند دشمن می‏دارد مردی را که در خانه‏ اش بر او حمله کنند و او نجنگد.

جلسه شورای هماهنگی و تشکیل کارگروه آموزش کارآفرینی، فنی و حرفه ای و اشتغال مرکز

اولین جلسه شورای هماهنگی و تشکیل کارگروه آموزش کارآفرینی، فنی و حرفه ای و اشتغال مرکز در روز شنبه مورخه 94/6/28  در دفتر دکتر اکبری سرپرست محترم مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور و با حضور اعضا کارگروه مرکز برگزار گردید.

ابتدا دکتر اکبری  به صورت کلی هدف از تشکیل جلسه را توضیح دادند و در ادامه ابلاغیه استانداری و وظایف این کارگروه را به طور کامل شرح دادند و در پایان هریک از اعضا در این خصوص  مطالبی را بیان داشتند.


 


آئین تودیع و معارفه معاونت جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

 مراسم تودیع،تشکر و قدردانی از معاونت مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور جناب آقای اقبالی  و معارفه جناب آقای رمضان نسب در این سِمت در روز پنجشنبه مورخه 26شهریور 1394رأس ساعت  9 صبح در محل سالن جلسات مرکز  با حضور همکاران اداری و آموزشی مرکز برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا دکتر اکبری سرپرست محترم مرکز ضمن خیرمقدم گویی به همکاران از زحمات چندین ساله آقای اقبالی در این سمت تقدیر و تشکر نمودند و  به آقای رمضان نسب تبرک عرض نموده  و خواستار انجام وظایف محوله در راستای اهداف سازمانی به نحو احسن شدند . در ادامه جلسه آقای اقبالی طی سخنانی از  تعامل و همکاری تمامی  پرسنل مرکز طی این چند سال  قدردانی نمودند.در پایان جلسه آقای دکتر اکبری با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از ایشان تقدیر نمودند .






جهت مشاهده تصاویر به ادامه  مطلب بروید.....
 
ادامه مطلب ...

جلسه ستاد راهبردی بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر شهرستان نور

جلسه ستاد راهبردی بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر شهرستان نور در روز یکشنبه مورخ 94/6/23 با حضور سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور جناب آقای دکتر اکبری و سایر مدعوین در محل فرمانداری نور تشکیل شد .

در ابتدا جلسه جناب آقای یزدانی معاون فرماندار ضمن خیرمقدم به حاضرین ،به ارتقاء سطح زندگی در روستاهای کشور اشاره داشتند و عنوان داشتند روستا و روستایی بعد از انقلاب اسلامی از اولویت های کاری در سطوح کارگزاران نظام جمهوری اسلامی بوده است.در ادامه مدیرعامل محترم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر استان مازندران به ارائه گزارش پرداختند و هریک از مدعوین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند .


انتصاب معاونت جدید این مرکز

طی حکمی از سوی مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای مازندران ،جناب آقای امید رمضان نسب بعنوان معاونت جدید این مرکز منصوب شدند .

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

انعقاد تفاهمنامه در قالب بازار محور جهت ساخت سازه های فلزی در این مرکز

دکتر اکبری رئیس مرکز در این خصوص انعقاد تفاهم نامه در قالب بازار محور را انگیزه ای برای کارآموزان و ایجاد درآمدزایی برای مرکز دانسته و گفت: در راستای سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور این مرکز در قالب انعقاد تفاهمنامه با دستگاه های دولتی و خصوصی به آنان خدمات ارایه می دهد.

وی ادامه داد: در ساخت سازه فلزی، کارآموزان مرکز نیز مشغول بکار می شوند و آنان پس از طی مراحل آموزش عملاً ساخت این سازه ها را آغاز می نمایند که مربیان مربوطه بر پروژه های آنان نظارت کامل دارند.

دکتر اکبری افزود: انعقاد تفاهمنامه در قالب بازار محور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 9 نور در خصوص ساخت سازه های فلزی از تاریخ 21/6/94 در مرکز شروع به فعالیت نموده است

http://mazandarantvto.ir/tvto/library/upload/file/nf_36655Tafahom-Noor-2.jpg