مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

پیام تبریک دکتر پرند رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان


پیام تبریک دکتر کورش پرند معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان


بازدید رئیس اداره عمومی و کارشناس کارگزینی اداره کل فنی و حرفه ای از مرکز

 رئیس محترم اداره عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران جناب آقای ولیپور بهمراه کارشناس کارگزینی اداره کل جناب آقای یداللهی در مورخه 20 خرداد 94 راس ساعت 11 صبح از مرکز،پرسنل و مهمانسرا بازدید نمودند .








برگزاری دومین مرحله آزمون هماهنگ جمعه 22 خرداد در این مرکز


http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/06/12/124131_PhotoA.jpgمسئول محترم آزمون مرکز از شرکت 169 نفر در دومین مرحله آزمون هماهنگ  خبر داد .

جناب آقای صالح منصوری مسئول محترم آزمون مرکز با اشاره به اینکه  169 نفر در دومین مرحله آزمون هماهنگ شرکت کرده اند،اظهار داشت  این مرحله از آزمون در روز جمعه مورخ 94/3/22 از ساعت 8 الی 16 عصر در پنج شیفت و  21 رشته در محل سالن آزمون مرکز برگزار می گردد و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است .


مسئول محترم آزمون مرکز تصریح کرد: داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی می‌توانند براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی مراجعه کنند.

 

 

برگزاری دومین مرحله آزمون تفاهم نامه پنجشنبه 21 خرداد در این مرکز

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/06/12/124131_PhotoA.jpgمسئول محترم آزمون مرکز از شرکت 30 نفر در دومین مرحله آزمون تفاهم نامه خبر داد .

جناب آقای صالح منصوری مسئول محترم آزمون مرکز با اشاره به اینکه  30 نفر در دومین مرحله آزمون تفاهم نامه شرکت کرده اند،اظهار داشت  این مرحله از آزمون در روز پنجشنبه مورخ 94/3/21 از ساعت 8 الی 11 صبح در دو شیفت و در  11 رشته در محل سالن آزمون مرکز برگزار می گردد و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است .

 

 

سخنرانی رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درچهارمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال

سخنرانی دکتر کورش پرند، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درچهارمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال

بسم الله الرحمن الرحیم
نسخه چاپی

سپاس خداوندی را که انسان را اشرف مخلوقات آفرید و تکامل او را در کار، و هنر او را در مهارت، فعالیت و تغییر و تحول رقم زد. سپاس خداوندی را که انسان را از سراشیبی جهل و کفر به سرای امن و ایمن یکتاپرستی و علم و دانش دعوت نمود و اوج رستگاری را در کار و فعالیت مفید که هم سنگ عبادت است نهاد.

سلام و صلوات خداوند بر حضرت محمد و خاندان مطهرش

سلام عرض می کنم حضور شما مهمانان و شرکت کنندگان محترم داخلی و خارجی


خداوند را شاکرم که توفیق یافتیم امروز «چهارمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال» را به عنوان اولین و مهمترین گردهمایی اندیشمندان و پژوهشگران داخلی و خارجی در حوزه آموزشهای مهارتی و اشتغال، برگزار نماییم.

به عنوان رئیس همایش به تمامی حضار عزیز به ویژه مدعوین و میهمانان خارجی شرکت کننده خیر مقدم عرض می نمایم.

جهان امروز با توسعه فناوری و تغییرات گسترده برخاسته از آن، کشورها را ناگزیر از تغییر رویکرد «اقتصاد مبتنی بر منابع» به «اقتصاد مبتنی بر دانش» نموده و همین موضوع سبب شده تا سه محور نوآوری، فناوری و شایستگی در روند توسعه و پیشرفت از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار شوند. بهبود شایستگی ها و مهارت های نیروی انسانی، و توانمندی های یادگیری آن ها از طریق یادگیری مادام العمر و بویژه از طریق گسترش

آموزش های فنی و حرفه ای مهم ترین ابزارهای دستیابی به این سه محور است. امروزه در اغلب کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، آموزش­های فنی و حرفه­ای اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و در برنامه ریزی توسعه کشورها نقش راهبردی را ایفا می کند. رشد فزاینده جمعیت، میزان بالای بیکاری و مشارکت روز افزون انسان­ها در فعالیت­های اقتصادی تقاضای جدیدی را برای آموزش نیروی انسانی ماهر و آموزش­های عملی ایجاد کرده است که این شرایط نیز به نوبه خود بر اهمیت حساس و حیاتی این آموزشها افزوده است.

  ادامه مطلب ...

دیدار جمعی از روسای محترم ادارات شهرستان نور با ریاست محترم مرکز

 روسای محترم ادارات تعاون،کار و رفاه جتماعی جناب آقای کرشی - صنعت،معدن و تجارت جناب آقای شفیعی - فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای محمدی با مهندس سید عباس موسوی ریاست محترم مرکز در مورخه 16 خرداد 94 راس ساعت 11 صبح در محل دفتر ایشان دیدار و گفتگو نمودند .