مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

جلسه بازدید همگانی

باعنایت به یاری ایزد منّان  اولین جلسه تشکیل کمیته بازدید همگانی و عمومی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری در تاریخ 16/8/95 رأس ساعت 12:30 در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور برگزار گردید. ابتدای جلسه جناب آقای دکتر اکبری ریاست محترم ضمن بزرگداشت هفته بازدیدهمگانی  و تقدیر و تشکر از همکاران از هدفمندی تشکیل این  کمیته سخن گفتند و از اعضای  این کمیته خواستار همکاری و تعامل هرچه بهتر همکاران در تمامی واحدها و برنامه ریزیهای دقیق و منظم  جهت پیشبرد در اهداف این برنامه ها شدند. این بازدید که برای آشنایی هرچه بیشتر اقشار عموم جامعه می باشد از 22 لغایت 27 آبان ماه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور برگزار می گردد.


جلسه هم اندیشی و تخصصی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور با بنیاد شهید شهرستان

  باعنایت به یاری ایزد منّان اولین  نشست هم اندیشی و تخصصی  با بنیاد شهید شهرستان نور  در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای  برگزار گردید. ابتدای جلسه جناب آقای دکتر اکبری ریاست محترم مرکز ضمن خیر مقدم به مدعوین از پتانسیل ها و فعالیتهای آموزشی مرکز  در بخش های مختلف سخن گفتند  و خواستار همکاریهای بیشتر و مثمر ثمر تر با مرکز آموزش فنی و حرفه ای  شدند ،و از هدفمندی این نشست این دو مجموعه، پیگیری تفاهم نامه های استانی در خصوص  اجرای اسناد بالادستی و سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و برگزاری دوره ‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، کارآفرینی، دوره‌ های آمادگی شغلی به ویژه مشاغل خانگی که مورد نیاز جامعه هدف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده ،با رعایت استانداردها و آئین نامه‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، جهت دستیابی آنان به مهارت‌های فنی و تخصصی مورد نیاز بازار کار از طریق همکاری دو دستگاه را بیان کردند  .
-درادامه جلسه ریاست محترم بنیاد شهید ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این جلسه ، نکاتی در مورد جامعه هدف سازمان خودشان بیان نمودند و خواستار برگزاری جلسات توجیهی توسط کارشناسان مرکز جهت شناساندن دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شدند .