ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نخستین گردهمایی بزرگ تجار ایرانی، ماندگاری کسب و کار را اصل مهم مشتری مداری و بازاریابی عنوان کرد.
دکتر کورش پرند، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با اشاره به الگوهای آموزشی بازارمحور این سازمان، اذعان کرد: ارائه آموزش های بازارمحور که به اشتغال مولد و پایدار منتهی می شود از برنامه های مهم است که پس از شناسایی و آسیب شناسی بیکاری در کشور در این زمینه فعالیت بیشتری داشته ایم.
جهت مشاهده متن کامل به ادامه مطلب بروید ...........
وی با اعلام موفقیت 85 درصدی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در طرح بازار محور، تصریح کرد: الگوی آموزشی بازار محور شامل زنجیره ارزشی و طلایی آموزش، تولید، بازاریابی و فروش می باشد و دولت به عنوان یک تسهیل گر عامل های بازاریابی و فروش را به هم مرتبط می نماید که در نهایت بازده اش به ایجاد شغل منتج می شود.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، حمایت کارآفرینان و تجار بزرگ ایرانی را پرکننده خلاء بازاریابی و فروش در این الگو دانست و بیان داشت: یکی از مهمترین برنامههای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بحث بنگاههای کوچک و اشتغالهای خرد و خانگی است و بر این سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور توسعه کسب و کار کوچک و اقتصادهای خرد را در دستور کار قرار داده که بیشتر مراحل قبل از فروش را مدنظر دارد.
وی راهاندازی باشگاه مجازی آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان را نقطه عطفی در همگام شدن با روش های نوین آموزشی عنوان کرد .
به گفته ی دکتر کورش پرند با همراهی تجربه و مهارت در فعالیت های تولیدی، دانش بنیان شدن کسب و کار و مهارت افزایی در صنعت و نیروی کار حرفه ای می توان پاسخگوی تقاضای بازار بود.
شایان ذکر است این گردهمایی با حضور اساتید مجرب و اعضای هیأت علمی دانشگاه های کشور متخصص در برند، بازاریابی و تجارت بین الملل و مدیران اقتصادی و بازرگانی و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان تهران و به همت گروه بازرگانی سپاهان همراه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
بر اساس این گزارش بررسی نقش خدمات بازرگانی در دوران پس از تحریم، بررسی نقش اصول علمی بازاریابی و برند در مدیریت بازار در حوزه واردات کالا، شناخت نقش و جایگاه مدیریت همزمان بازار و سازمان در عرصه تجارت بین المللی، تشویق صاحب نظران عرصه تجارت و ارائه دستاوردهای علمی درباره روابط تجاری با چین و حوزه های وابسته از جمله اهداف برگزاری این همایش می باشد.
منبع :به گزارش پیک مهارت آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران