دکتر علی اسماعیلی

مطالب این سایت توسط مردی از مردم بزرگ حوزه انتخابیه نور و محمودآباد تهیه و نوشته می شود برای استفاده حق طلبان این دیار و مسئولیت آن جزء شخص نویسنده بر عهده شخص دیگری نمی باشد . << دریا >>

علی اسماعیلـــی

*متولد  1340در روستای ییلاقی دینکوه،ساکن روستایورازده علیا از بخش چمستان

* کارمند بازنشسته دولت

* دارای مدرک  کارشناسی در رشته ی اقتصاد و کارشناسی ارشد  رشته ی مدیریت دولتی

*دانشجو دکتری در رشته مدیریت استراتژیک(دفاع)

*استاد و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر

*فعال اجتماعی . سیاسی

* نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس دهم

انتخاب علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد به عنوان دبیر کمیسیون اقتصاد مجلس

انتخابات هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد و طی آن نماینده مردم نور و محمودآباد که دارای مدرک کارشناسی در رشته اقتصاد و دانشجو دکتری در رشته مدیریت استراتژیک(دفاع)می باشد به عنوان دبیر این کمیسیون انتخاب شد.

انتخابات هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی دوره دهم مجلس شورای اسلامی برگزار و ترکیب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون مشخص شد.در جلسه امروز محمدرضا پورابراهیمی با ۱۱ رای به عنوان رییس کمیسیون تعیین شد و همچنین سیدناصر موسوی لارگانی با ۸ رای،سیدفرید موسوی با ۶ رای به عنوان نواب رییس اول و دوم،سیدحسن حسینی شاهرودی با ۶ رای،علی اسماعیلی با ۶ رای به عنوان دبیر اول و دوم و کاظم دلخوش اباتری  با ۷ رای سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

اعضای کمیسیون اقتصادی به شرح زیر است:

۱- عامر کعبی

۲- سیدفرید موسوی

۳- سیدتقی کبیری

۴- محمود بهمنی

۵- الیاس حضرتی

۶- علی اسماعیلی

۷- محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی

۸- شهاب نادری

۹- عین‌الله شریف‌پور

۱۰- سیدکاظم دلخوش‌اباتری

۱۱- محمدرضا پورابراهیمی‌داورانی

۱۲- حمدالله کریمی

۱۳- سیدناصر موسوی‌لارگانی

۱۴- رحیم زارع

۱۵- سیده‌فاطمه حسینی

۱۶- زهرا سعیدی‌مبارکه

۱۷- محمد حسن‌نژاد

۱۸- علی‌اکبر کریمی

۱۹- محمود شکری

۲۰- قرجه طیار

۲۱- معصومه آقاپورعلیشاهی

۲۲- سیدحسن حسینی

۲۳- احمد انارکی‌محمدی

201606105164452489_Orig

انتخاب علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد به عنوان دبیر این کمیسیون موجب شد بارقه ای از امید در بین دلسوزان و مردم شریف این سرزمین جرقه بزند.

مراسم پاسداشت حماسه مردمی خرداد 92 از جمعیت یاران دولت تدبیر و امید شهرستان نور

نماینده مردم نور و محمودآباد :  به دنبال تعاملیم ، چون مردم ولی نعمت ما هستند .

نماینده مردم نور و محمودآباد با اشاره به انتخابات اسفند ۹۴ گفت:ما در شعارهای انتخاباتی گفتیم به دنبال تعامل هستیم،چون مردم ولی نعمت ما هستند و ما میخواهیم از فرصت های موجود در دولت به نفع ملت استفاده کنیم.

IMG_20160615_194329

نماینده مردم نور و محمودآباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر پزشکیان و استاندار،معاون سیاسی امنیتی،فرماندار،معاون فرماندار،بخشداران و دیگر مسئولین و حضور مردم شهرستان نور در مراسم پاسداشت حماسه مردمی در خرداد ۹۲گفت:تشکر ویژه دارم از جمعیت یاران دولت تدبیر و امید شهرستان نور که تا به حال زحمات فراوانی کشیدند علی الخصوص در انتخابات سال ۹۲ که با همت همه دلسوزان بیشترین درصد آرا در استان توسط مردم شهرستان نور به دکتر روحانی داده شد و خداوند را شاکریم که در اسفند ۹۴ هم مشارکت ۹۶ درصدی مردم فهیم و ولایتمدار نور و محمودآباد و مشارکت بالا در سطح کشور موجب رضایتمندی مقام معظم رهبری و نظام و یاس بدخواهان این کشور شد.

دکتر علی اسماعیلی در ادامه گفت:در ماه مبارک و پرفضیلت رمضان هستیم که دعا و قرائت قرآن در این ماه بسیار سفارش شده امیدواریم عبادت همه بندگان مقبول خداوند سبحان قرار بگیرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد با اشاره به انتخابات اسفند ۹۴ گفت:ما در شعارهای انتخاباتی هم گفتیم به دنبال تعامل هستیم،چون مردم ولی نعمت ما هستند و ما میخواهیم از فرصت های موجود در دولت به نفع ملت استفاده کنیم.

ما به دنبال تعاملیم تا مدیرانی کارآمد و خوب در مسند کار قرار بگیرند  که خدمتگزاران خوب برای مردم باشند.من هم تلاش خواهم کرد در طول این چهارسال خدمت گزار و نوکر مردم شریف نور و محمودآباد باشم.

اسماعیلی با اشاره به یکی از پروژه های بزرگ شهرستان گفت:پروژه بهدشت یکی از پروژه های بزرگ است که ۵۰۰۰ شغل برای آن تعریف شده است و اقدامات اولیه آن انجام شده و انشاءالله با تکمیل آن شاهد اشتغال بسیاری از جوانان این سرزمین خواهیم بود.

علی اسماعیلی گفت:دغدغه مجلس دهم مطمئنا مردم خواهد بود،اقتصاد،فرهنگ،کسب و کار مردم که دغدغه مقام معظم رهبری هم همین است و امیدوارم با وضع قوانین خوب در مجلس و اجرای آن توسط دولت،حل این مشکلات را شاهد باشیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل های بالای شهرستان نور به مفاخر شهرستان اشاره کرد و گفت:شهرستان نور مفاخری همچون نیمایوشیج پدر شعر نو،استادبنان،دکترپرویز خانلری،علامه محدث نوری،شهیدشیخ فضل الله نوری،دکتر صدیقی دارد و یکی از افتخارات دیگر این شهرستان حضرت حجت الاسلام شیخ علی اکبر ناطق نوری است،همچنین شاعر عزیز و برادر خوب ما دکتر افشین علا هم از دیگر مفاخر دیار ماست که در جمع ما حاضر است.

در ادامه این مراسم ربیع فلاح گفت:استان مازندران همیشه در تمام عرصه ها پیشتاز بوده است چه در جنگ تحمیلی و چه در عرصه های مختلف و در انتخابات سال ۹۲ هم حماسه آفریدند زمانیکه که دکتر روحانی در زمان انتخابات وارد مازندران شدند مردم استقبال بسیار خوبی از ایشان کردند.

در سال ۹۲ که رهبر معظم انقلاب آن سال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده بودند با آن شرایط بدی که در قسمت های مختلف وجود داشته چه از لحاظ اقتصادی و فرهنگی و تحریم ها و … دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال پیروز شد.

استاندار مازندران گفت:ما استانی هستیم که باید رضایتمندی مردم کشور در این استان محقق شود  چون در طول سال گردشگران زیادی وارد استان می شوند و باید نگاه ملی به این استان کرد.

متاسفانه علیرغم درامدهای زیادی که در طول ۸ سال دولت گذشته عاید کشور شد حتی یک مورد پروژه تاثیرگذار در استان مازندران نداشتیم.جالب اینجاست کسانیکه خود در طول ۸ سال موجب فسادهای گسترده شدند امروز طلب کار هستند.

فلاح گفت:در تکمیل انتخابات سال ۹۲ مردم استان در ۷ اسفند ۹۴ هم حماسه ای دیگر خلق کردند و مازندران بالاترین مشارکت را داشت و نمایندگانی خوب به مجلس راه یافتند و امیدواریم بتوانیم با تعامل بیشتر مشکلات را حل کنیم.ما هم از نمایندگان انتظار داریم تا در مجلس با وضع قوانین خوب مشکلات و معضلات مردم را حل کنند.

شاعر نام آور ملی افشین علا هم ضمن سخنانی کوتاه گفت:خیلی خوشحالیم که در سالگرد به روی کارآمدن دولت تدبیر و امید،بعد از آن ۸ سالی که به هیچ وجه برازنده نظام و انقلاب نبود امسال قوه مقننه هم شاهد تحول چشمگیر،رو به رشد و مفیدی بود و نمایندگان خردمند وارد مجلس شدند.

مجلسی که نایب رئیس آن جناب پزشکیان و مطهری باشند جای امیدواری دارد خیلی خوشحالیم که دکتر اسماعیلی نماینده خوب نور و محمودآباد وارد مجلس شدند ضمن اینکه از تلاش های فراوان دکتر عبدالوحید فیاضی نیز تقدیر و تشکر میکنم

علی اسماعیلی در جمع نمازگزاران نماز جمعه در مصلی الغدیر شهرستان نور

نماینده مردم نور و محمودآباد:نمایندگان مجلس رفتار امام راحل را سرلوحه کار خود قرار دهند/دست یاری را به سوی همه رقبا دراز می‌کنم

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس دهم شورای اسلامی گفت:نمایندگان و مسئولان رفتار امام راحل را سرلوحه کار خود قرار دهند که اگر چنین کنند،توفیقات بیشتری حاصل می‌شود.

13950216000107_PhotoA

علی اسماعیلی ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه در مصلی الغدیر شهرستان نور،با اشاره به آغاز به‌ کار مجلس دهم،اظهار کرد:مشارکت ۹۶ درصدی مردم منطقه علاقه‌مندان به نظام و انقلاب را خشنود و دشمنان را ناکام کرد و سبب شد نمایندگان مسئولیتشان سنگین‌تر شود و در مقابل رأی مردم احساس وظیفه و دین خود را ادا کنند.

وی با اشاره سالروز ارتحال ملکوتی امام(ره)،افزود:از ویژگی بارز امام(ره)توکل بر خدا بود،ایشان آینه‌ای از خدا بود و کلام و رفتار خدایی داشت که امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان رفتار آن حضرت را سرلوحه کار خود قرار دهند که اگر چنین کنند،توفیقات بیشتری حاصل می‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس دهم شورای اسلامی،تصریح کرد:امام به مردم،رأی آنان و به پشتیبانی مردم اعتقاد داشت و با این اعتماد همواره پیروز بود.

وی عدالت پیشه گی و اجرای عدالت در جامعه را از دیگر ویژگی امام راحل بیان کرد و ادامه داد:حمایت از پابرهنگان و مستضعفان همواره مورد تأکید امام(ره)بود و همواره می‌فرمود که یک تار موی مستضعفان را با کاخ مستکبران عوض نمی‌کند.

اسماعیلی تأکید بر استقلال و نفی سلطه‌پذیری را از ویژگی امام خمینی(ره)عنوان و اظهار کرد:تأکید بر اسلام ناب محمدی(ص)،وحدت ملی از سفارش‌های امام(ره)بود و ایشان اختلاف را از نفس اماره می‌دانستند و به وحدت کلمه امر فرمودند،زیرا معتقد بودند رمز پیروزی اسلام وحدت است.

وی حمایت از مظلومان عالم را از ویژگی امام راحل بیان کرد و افزود:حضور امروز رزمندگان و مستشاران کشور در سوریه و…در دفاع و حمایت از مظلومان و اطاعت از ولایت است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:به عنوان منتخب مردم شهرستان نور و محمودآباد در این دوره از مجلس شورای اسلامی دست یاری را به سوی همه رقبا دراز می‌کنم تا در کنار هم برای توسعه و آبادانی و عمران شهر تلاش و به مردم خدمت کنیم./فارس

صندلی شماره 299 جایگاه نماینده بزرگوار مردم نور و محمودآباددرخانه ملت

 

همایشی به مناسبت آغاز به کار دوره دهم مجلس شورای اسلامی

به مناسبت آغاز به کار دوره دهم مجلس شورای اسلامی در هشتم خرداد ، از سوی دفتر جناب دکتر علی اسماعیلی ( نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ) همایشی در شهر نور ،مرکز حوزه انتخابیه  ، برگزار می گردد .

از سوی دفتر دکتر اسماعیلی از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است .

حضور در جشن نیمه شعبان در روستای جلیکان سفلی

دکتر علی اسماعیلی در عصر شنبه به دعوت اهالی بزرگوار روستای جلیکان سفلی ، ضمن حضور در مراسم جشن ولادت منجی عالم بشریت اباصالح المهدی (عج) به بیان سخنرانی پرداختند .

ایشان ضمن بیان تبریک زادروز منجی عالم بشریت ، به بیان اوصاف و خصایص ویژه امام زمان (عج) و خاندان بزرگوارشان پرداختند . در ادامه نماینده محترم به بیان گزارشی از اقدامات و جلسات سه ماه گذشته خویش در مورد مسائل و مشکلات منطقه و اقدامات انجام شده برای عمران و آبادی کل حوزه انتخابیه نور و محمودآباد پرداختند.

نکته قابل توجه بیانات دکتر اسماعیلی موضوع رعایت اخلاق و احترام به همه رقبای دوران انتخابات و موضوع اتحاد و همدلی و تشکیل جلسه ای برای تحقق یکی از وعده های ایشان در زمان کاندیداتوری بود و اعلام داشتند در دهم ماه رمضان از همه نمایندگان ادوار گذشته حوزه انتخابیه و کلیه کاندیداهاو رقبای محترم ،بهمراه تعدادی از یاران و همفکرانشان در یکی از رستوران های سطح شهرستان برای تبادل نظر و تعامل و همفکری در مورد برنامه های توسعه و پیشرفت کل حوزه انتخابیه دعوت بعمل خواهند آورد .

 

حاج اسفندیار شکروی به عنوان مسئول دفتر منتخب مردم نور و محمودآباد در شهرستان نور انتخاب شد

دکتر اسماعیلی ، اسفندیار شکروی را به عنوان مسئول دفتر خود در شهرستان نور انتخاب کرد.

قعلی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ،اسفندیار شکروی را به عنوان مسئول دفتر خود در شهرستان نور انتخاب نمودند.

Untitled-1

به نام خداوند رحمت و مهربانی

در راستای مسئولیتی که در برابر مردم عزیز حوزه انتخابیه بر عهده دارم و نظر به شخصیت فرهنگی،اخلاق نیکو و شایستگی های مدیریتی برادر عزیزم جناب آقای اسفندیار شکروی،ایشان را به عنوان مسئول دفتر خود در شهرستان نور انتخاب نمودم.

امیدوارم بتوانیم با یاری پروردگار تعالی،توفیق خدمت خالصانه به مردم و کسب رضایت الهی را داشته باشیم.
بدیهی است جناب آقای شکروی پس از شروع به کار مجلس شورای اسلامی جدید در هفتم خرداد ماه عهده دار مسئولیت خواهند شد.

علی اسماعیلی

منتخب مردم سرافراز شهرستان های نور و محمودآباد

استاد اسفندیار شکروی ، فرهنگی بازنشته و ساکن شهر چمستان ، رفیق و یار قدیمی دکتر اسماعیلی و رییس ستاد انتخاباتی ایشان در منطقه چمستان بودند .

انتصاب مدیران دفتر علی اسماعیلی در محمودآباد و تهران

پیام تسلیت منتخب مردم نور و محمودآباد به مناسبت شهادت مدافعان حرم اهل بیت(ع)

منتخب مردم نور و محمودآباد به مناسبت شهادت فرزندان برومند و رشید مازندران در شهر خان طومان استان حلب سوریه پیام تسلیت صادر کرد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین؛

شهادت سربازان رشید اسلام و مدافعین مازندرانی حرم اهل بیت(ع)در شهر خان طومان در استان حلب سوریه ضایعه ای به غایت دردناک است.

بر خود لازم می دانم شهادت این دلاور مردان پاسدار مدافع حرم بالاخص شهید بزرگوار علی جمشیدی اولین شهید مدافع حرم شهرستان نور را به محضر رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای،ملت اسلامی ایران،عموم مردم شهیدپرور مازندران و خانواده محترم این شهیدان بزرگوار تسلیت گفته و از خداوند منان علو درجات برای آن عزیزان سفر کرده و صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

علی اسماعیلی (منتخب مردم شریف نور و محمودآباد)

814427231_17315

علی اسماعیلی در جشن بزرگ مبعث:از نمایندگان پیشین دعوت به همکاری می کنیم

دکترعلی اسماعیلی در اجتماع باشکوه مردم در حسینیه نوری های مقیم آمل:پیامبر ما مظهر وحدت بود

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در جشن بزرگ مبعث که در شب چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت در حسینیه نوری های مقیم آمل برگزار شد،گفت:پیامبر ما مظهر وحدت بود.حضرت محمد (ص) آمده بود تا دو قبیله اوس و خزرج را که سالیان سال در نزاع بودند را به وحدت و به اعتصام “و اعتصمو به حبل الله جمیعا و لا تفرقوا” دعوت کند.به قول تاریخ نویسان،بزرگترین کار پیامبر همین وحدت بین دو قبیله اوس و خزرج بود.

استادعلی اسماعیلی افزود:پیامبر اسلام نخست از درون خود تحول را ایجاد کرد،امین مردم شد و سپس توانست این ملت را تغییر دهد و امروز شاهدیم که اسلام ما در جهان عالم گیر شده است.به عبارتی،تا انسان نتواند در درون خود تحول ایجاد کند نمی تواند عالم را تغییر دهد.

علی اسماعیلی در ادامه بیان کرد که باید از ولایت فقیه پیروی کنیم و تحت امر ولایت و امامت زمان باشیم چراکه اگر از امامانمان جلو بیافتیم راه و مسیر و جهت را گم خواهیم کرد و چنانچه از امامانمان عقب بیافتیم،اسیر گرگان و پلنگان و شیران خواهیم شد پس باید همراه و ملازم و پشت سر امام و رهبرانمان حرکت کنیم.امروز اگر شاهد هستیم که سرزمین ما امن است به برکت حضور ولایت فقیه و به برکت همت و یاری شما پیروان ولایت و امامت است.بیایم وحدت کلمه را حفظ کنیم و از جناح و گروه گرایی و هر چیزی که کشور را در مسیر تشدد و تفرقه بکشد و از ولایت و رهبری دور کند،پرهیز کنیم.

منتخب مردم نور و محمودآباد در همین راستا تصریح کرد:ما با شما مردم پیمان بستیم که به هیچ دسته و گروهی وابسته نیستیم و متعلق به شما ملت هستیم و تحت امر امامت و ولایت حرکت می کنیم و به مدت چهار سال که شما به ما اعتماد کردید و این خدمتگزار خود را به مجلس فرستادید مطمئن باشید که ما دغدغه شما را در مجلس نمایندگی خواهیم کرد.مطمئن باشید اهدافی که همه امامان و پیامبران و اولیا خدا در این جامعه دنبال می کردند،همان مسیر را ما دنبال خواهیم کرد.این مسیر،برقراری کلمه الله یعنی نام خدا بر روی زمین و ترویج ارزش های اخلاقی و معنوی،قسط و عدالت است.جامعه بدون عدالت هویتی نخواهد داشت.امروز مردم تشنه عدالت هستند و ما به دنبال ایجاد بستر مناسب برای اجرای عدالت در این جامعه هستیم.عدالت فقط تقسیم مال و پول و ثروت نیست،عدالت یعنی حقی را به صاحبش دادن،استعدادها را کشف کردن و از همه ظرفیت های انسانی این سرزمین به درستی استفاده کردن.ما به دنبال تحقق عدالت در این سرزمین هستیم.

علی اسماعیلی ضمن تشکر از صبر مردم حوزه انتخابیه خود در ایام انتخابات هفت اسفند گفت:خیلی سختی کشیدید و در آن تنگنای سختی که ما مشکلاتی رو دیدیم،شما ایستادید و مقاومت کردید.به لطف خداوند سبحان با اعتمادی که شورای محترم  نگهبان به این فرزند کوچک این سرزمین کرد،مطمئن باشید که اگر این حمایت و پشتیبانی از ناحیه شما باشد این خدمتگزار شما تمام همت و تلاشش را برای خدمتگزاری خواهد کرد.

منتخب مردم نور و محمودآباد در پایان با اشاره به اینکه تمام همت ما بر این است که بتوانیم شهرستان های نور و محمودآباد را در مسیر توسعه قرار دهیم گفت:از هفت اسفند تا به امروز،تمام تلاشم این بود که بتوانم بستر و زیربنا و ارتباط لازم مابین مسئولین استانی و کشوری را نسبت به این دو حوزه آماده کنم.برای اینکه شما این اعتماد را به من کردید و من باید تمام همت و تلاشم برای توسعه این دو شهرستان باشد و در این راستا،دست یاری را نسبت به همه رقبایی که در صحنه انتخابات با ما بودند دراز می کنیم و از آنها طلب همکاری می کنیم و تمام یاران رقبا را دعوت به همکاری می کنیم.از نمایندگان پیشین حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد،حاج احمد آقا ناطق نوری و جناب آقای دکتر عبدالوحید فیاضی نیز دعوت به همکاری می کنیم.

گفتنی است در این مراسم مسئولینی از شهرستان های آمل،نور و محمودآباد حضور داشتند که می توان به حضرت حجت السلام والمسلمین رحمانی امام جمعه آمل،منفرد فرماندار آمل،یوسف پور فرماندار محمودآباد،طالبی دادستان آمل،ذوالفقاری بخشدار جدید چمستان و سرهنگ شالیکار فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد اشاره کرد.

1234

 

آيين اعطای اعتبارنامه نمايندگی مجلس شورای اسلامی به دکتر اسماعیلی برگزار شد

آيين اعطاي اعتبارنامه نمايندگي مجلس شوراي اسلامي به دکتر علی اسماعیلی برگزار شد

صبح هشتم فروردین آیین اهدا اعتبارنامه منتخب مردم نور و محمودآباد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نور برگزار شد.

طی مراسمی با حضور دکتر علی اسماعیلی ، هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان ، فرماندار شهرستان نور و هیئت معتمدین انتخابات در مرکز حوزه انتخابیه نور ومحمودآباد ، اعتبارنامه نماینده منتخب مردم شریف نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی به وی اهدا شد.

2

0

 

دیدار نوروزی دکتر علی اسماعیلی با مسئولان شهرستان نـور و شهر چمستان

دیدار نوروزی دکتر علی اسماعیلی با مسئولان شهرستان نـور و شهر چمستان

به مناسبت آغاز سال نو ، دکتر علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با فرماندار،بخشدار مرکزی،امام جمعه نور و امام جمعه و بخشدار چمستان دیدار کردند .

photo_2016-03-27_00-26-01photo_2016-03-27_00-26-07photo_2016-03-27_00-26-24

IMG_6068photo_2016-03-27_00-26-38

 

علی اسماعیلی در جمع مردم لاویج

علی اسماعیلی در جمع مردم لاویج:بعد از انتخابات نماینده همه افرادی هستم که پای صندوق های رأی آمدند/دنبال ایجاد جامعه ای مبتنی بر عقلانیت هستم

در چهار سال آتی به دنبال ایجاد یک جامعه مبتنی بر عقلانیت هستم و این کار را از طریق تشکیل شوراهای مشورتی،از جمله شورای توسعه شهرستان های نور و محمودآباد محقق خواهم کرد.
esmaili.ali0

منتخب مردم نور و محمودآباد در جمع مردم دهستان لاویج گفت:علت پیشرفت برخی کشورهای دنیا آن است که سعی داشته اند جامعه را با عقلانیت اداره کنند.
وی با بیان این که در چهار سال آتی به دنبال ایجاد یک جامعه مبتنی بر عقلانیت هستم،افزود:این کار را از طریق تشکیل شوراهای مشورتی،از جمله شورای توسعه شهرستان های نور و محمودآباد محقق خواهم کرد.
علی اسماعیلی حضور مردم در انتخابات ۷ اسفند را یک حماسه خواند و اذعان داشت:بعد از انتخابات نماینده همه افرادی هستم که پای صندوق های رأی آمدند.
وی با اشاره به این که بعد از رقابت و حضور حداکثری مردم،باید رقابت ها به رفاقت تبدیل شود،ادامه داد:از دوستانم می خواهم ستاد تبلیغات را به ستادی برای کار مردم تبدیل کنند و در این ستاد همگان باید حضور داشته باشند.
اسماعیلی در ادامه سخنانش به برخی از مشکلات دهستان لاویج و شهرستان نور از قبیل مشکل راه ارتباطی،منابع طبیعی،بیکاری جوانان،حضور سرمایه گذاران به منطقه لاویج،جاده چمستان به نور و آمل و گازرسانی به لاویج اشاره کرد و گفت:مشکلات فراوان و پیگیری این مشکلات وظیفه من است.
وی در خصوص تعامل که جزو شعارهای تبلیغاتی اش بود،بیان داشت:در طول سال با شوراها و دهیاری ها دیدار خواهم داشت و مدیران شهرستانی را به دهستان ها خواهد آورد تا تعامل بهتری را در سطوح مختلف مدیریتی شهرستان ایجاد کنیم.

بیانیه دکتر علی اسماعیلی منتخب مردم سرافراز نور و محمودآباد

علی اسماعیلی نماینده مردم سرافراز نور و محمودآباد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پاس قدردانی از مردم شریف و ‏ولایتمدار این حوزه انتخابیه بیانیه ای صادر کردند.

fbce18293084d3ac0d97e393ad7b6ff7_L

 


بسم الله الرحمن الرحیم
با تقدیم سلام؛
‏«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»‏
بار دیگر مردم سرافراز نور و محمودآباد،آگاهانه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ‏پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری،با حضور پرشکوه خود در پای صندوق‌های رأی،حماسه‌ای ‏شگفت آفریدند و عظمتی نو برپا کردند و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی اضافه ‏نمودند.‏
اکنون که در ایام شهادت بی بی دو عالم،حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س)هستیم،بار دیگر نوای ‏دلدادگی به آل الله و سلاله پاک و بی‌بدیلش در فضای کشور اسلامی‌مان طنین انداز گردیده است، خداوند ‏حکیم و علیم را بابت این حضور حماسی و سراسر بصیرت مردم قهرمان ایران اسلامی سپاس گفته،و ‏پیشانی شکر بر آستانش می‌سایم.‏
با عنایت به اعلام رسمی نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اعتماد مردم شریف و ‏ولایتمدار حوزه انتخابیه نور و محمودآباد به این خدمتگزار کوچک خود،لازم می‌دانم از الطاف مردم عزیز ‏و قدرشناس که در قالب حامیان مردمی،این حقیر را با حسن اعتماد و رأی خویش یاری نمودند صمیمانه ‏و متواضعانه سپاسگزاری نمایم.‏
همچنین از حمایت‌های بی‌دریغ خانواده‌های محترم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، روحانیت ‏معظم، فرهنگیان،بازاریان،کارگران و کشاورزان، بانوان و جوانان و همه آحاد مردم که به انحاء مختلف ‏خادم خودشان را مورد تفقد قرار دادند نیز تقدیر و تشکر می‌نمایم.‏
بدون تردید حضور سایر کاندیداهای محترم در این عرصه باعث رونق هر چه بیشتر این انتخابات گردید که ‏بدینوسیله به سهم خود از تلاش‌ها و حضور ارزشمند این عزیزان نیز قدردانی می‌نمایم.‏
ضمناً از زحمات دولت تدبیر و امید، شورای محترم نگهبان و اعضای محترم ستاد انتخابات استان و ‏شهرستان‌ها و اعضای محترم هیئت‌های نظارت و اجرایی و نیروهای پرتلاش امنیتی و انتظامی که در کمال ‏آرامش و سلامت،زمینه‌ساز این حماسه ملی بوده‌اند نیز قدردانی می‌نمایم.‏
جای آن دارد که پس از این توفیق ایجاد شده برای خدمت به مردم، بار دیگر میثاق با آرمان‌های معمار ‏کبیر انقلاب خمینی کبیر(ره)و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و فرامین رهبری فرزانه انقلاب اسلامی که ‏با راهبری داهیانه خود به خلق این حماسه عظیم و ملی رونق بخشیدند را تجدید نمایم.‏
خدایا! تو شاهد باش که این کمترین،جز با هدف خدمت به خلق پا در این عرصه دشوار نگذاشته است و ‏جز رضایت تو و محبت اهل بیت پیامبر(ص)به چیز دیگری نمی‌اندیشد،پس تو یار و یاورش باش و در ‏هدف والایی که دارد پیروزش گردان… (آمین یا رب العالمین)‏


وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقينَ
علی اسماعیلی(منتخب مردم سرافراز شهرستان‌های نور و محمودآباد)‏

آقای علی اسماعیلی ، نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران شدند

با اعتماد اکثریت اهالی و بزرگ ملت شریف حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ، جناب آقای دکتر علی اسماعیلی به عنوان منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران انتخاب گردیدند .

 

نتایج نهایی دهمین دوره مجلس در 7 اسفند 1394 :

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد از مجموع 148341 نفر واجدین شرایط ، تعداد 140191 نفر معادل 94 درصد در انتخابات شرکت کردند که نتیجتاً آراء مأخوذه در حوزه انتخابیه مذکور از مجموع آرای أخذ شده به شرح دیل اعلام می گردد :

1 - آقای علی اسماعیلی   = 36891 رأی ( به عنوان نفر اول به مجلس راه یافت )

 

2 - آقای عبدالوحید فیاضی  = 31843 رأی

3 - آقای ولی الله فرزانه    = 30225  رأی

4 - آقای ابراهیم(جواد) اسمعیلی = 24568 رای

5 - آقای عباس یزدانی  = 6279 رای

6 - آقای تقی خادمی  =  3275 رای

7 - خانم زهرا رمضانی  = 1424 رای

8 - آقای مهدی سلیمی = 1244 رای

9 - آقای مرتضی صبوری = 584 رأی

 

 

 معرفی وکلای مردم مازندران در مجلس دهم+تصاویر (( در ادامه مطلب ))

ادامه نوشته

گذر و نظری بر زندگینامه علی اسماعیلی

گذر و نظری بر زندگینامه علی اسماعیلی

 

در سال ۱۳۴۰ شمسی، در روستای ییلاقی دینکوه در خانواده ای مذهبی و معتمد،پای به عرصه هستی نهاد.
پدرش،حاج اسماعیل اسماعیلی(خیر مردمدار و نیک اندیش)که از بزرگان و ریش سفیدان روستای ورازده علیا از توابع بخش چمستان است،نام فرزند خود را علی گذاشت تا همواره ارادت خاندان خود را به مولایش علی(ع)استمرار بخشد.مادرش نیز که از سادات جلیل القدر حسینی می باشد،نجابت و مهربانی و صبرش را برای فرزندش به میراث گذاشته است.
پس از تحصیلات ابتدایی و متوسطه وارد دانشگاه مازندران شد تا دوره کارشناسی خود را در رشته اقتصاد به انجام برساند.ایشان،کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت دولتی به اتمام رسانده و هم اکنون دانشجوی سال آخر دوره دکتری در رشته مدیریت(تدوین رساله)است.تالیف کتاب و انتشار مقالات متعدد تخصصی و نیز مقالات سیاسی اجتماعی در روزنامه ها،مجلات و سایت های معتبر،بخشی از فعالیت های علمی ایشان می باشد.دکتر اسماعیلی هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر بوده و دروس مختلف و متعدد رشته مدیریت را تدریس نموده اند.کلاس دانشگاهی ایشان محل درس آموزی بسیاری از مدیران بزرگوار و توانمند امروز و فردای مازندران بوده و هست.
با عنایت به اینکه دوران نوجوانی و جوانی علی اسماعیلی با سالهای آغازین انقلاب اسلامی مقارن شده بود،ارادت ایشان به حضرت امام خمینی(ره)سبب شد تا پا به پای مردم در همه صحنه های شور و شعور ملت انقلابی حاضر شود.او خود را قطره ای در دریای مواج انقلاب اسلامی به شمار می آورد و آنگاه که جنگی تمام عیار بر مردم ایران تحمیل شد،در صحنه رویارویی با دشمن حضور یافت؛او راه جبهه را در پیش گرفت تا در کنار سروقامتان رزمنده،درسی عملی از اخلاص و ایثار را به مجموعه آموخته ها و نیز به مرامنامه خود بیفزاید.
دکتر اسماعیلی در سطوح مختلف امور اجرایی،مدیریت سازمان ها و نهادهایی برآمده از انقلاب را در استان مازندران عهده دار بوده که در دوران مسئولیتش،تمام هم و غم خود را صرف پیشرفت امور سازمان تحت تصدی خود نموده و تعامل سازنده ای با مسئولین استانی و شهرستان ها داشته و در همه حال خداوند را ناظر بر رفتار خود و سلامت نفس و پاکدستی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
علی اسماعیلی در سال ۱۳۶۱ با حاجیه خانم فاطمه شیخی از خانواده های ساکن در ییلاق کپ ازدواج نموده و حاصل این ازدواج،یک فرزند پسر و دو فرزند دختر است که در دامان پرمهر مادر پرورش یافته و به تحصیل در دانشگاه ها اشتغال دارند.
دکتر اسماعیلی ۱۷ ماه از عمر شریفشون را در جبهه های حق علیه باطل سپری کردند و دارای تجربه ۲۵ ساله مدیریت در سطوح کلان استانی هستند.ایشان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۸۶;با رای چشم گیر ۲۷ هزار تایی به رقابت نزدیک با آقای ناطق پرداختند به طوری که در حوزه شهرستان نور ۲ هزار رای بیشتر از آقای ناطق آوردند.دکتر علی اسماعیلی در این دوره از انتخابات با رویکرد اعتدال و شعار “چهارسال هوای تازه”پا به عرصه انتخابات نهاده است.

photo_2016-02-23_15-31-50برخورداری از اخلاق نیک،احترام به افکار و اندیشه مخالفان،نقد پذیری،شخصیت متعادل با افکار و اندیشه روشن،صداقت و امانتداری،آشنا با درد و رنج و مطالبات مردم،باور به خرد جمعی،اعتقاد به توانمندی های جوانان و بانوان در عرصه های اجرایی،برخورداری از قدرت تجزیه و تحلیل مسائل جامعه،توان طرح مشکلات و رفع موانع در مسیر توسعه و… بخشی از صفات ایشان می باشد.

عقلانیت ، اتحاد ، همدلی و هم زبانی  و تعامل با دولت

ترسیم آینده ای روشن برای نور و محمودآباد با دکتر علی اسماعیل

تمامی شهرها،بخش ها و روستاهای دور و نزدیک،سرزمین مردمانی فهیم و بزرگ منش.

photo_2016-02-20_14-09-45

سرزمینی با قابلیت ها و پتانسیل های فراوان انسانی،کشاورزی،اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی،ظرفیت های گردشگری و طبیعی که بدون شک تبدیل به یکی از مناطق ناب توریستی کشور شده است سرزمینی که به دلیل موقعیت جغرافیایی ممتاز از چشم انداز خوبی برای توسعه برخوردار می باشد.
در این مقطع زمانی شاهد حضور شخصیتی هستیم از جنس مردمان زحمت کش این سرزمین که آمده است با ترسیم یک چشم انداز،برنامه ریزی مدون،اهداف مشخص و تعریف راهبردها و رویکردهای نوین بتواند این سرزمین را به جایگاه واقعی اش برساند به طوری که از اسم گذر کند و به یک سرزمینی بزرگ و در خور مردمان بزرگ تبدیل گردد.
دکتر علی اسماعیلی با تجربیات فراوان در عرصه های مختلف دانشگاهی،مدیریتی و.. با کوله باری از تجربه آمده است که با ایجاد زیرساخت ها در بخشهای مختلف،این سرزمین را به قطب گردشگری کشور تبدیل نماید و با معرفی توانمندی های زنان و مردان این منطقه و خصوصا استفاده از ظرفیت های زنان،با مدیریت نوین و تامین منابع مالی گام مهمی در مسیر توسعه پایدار این دو شهرستان بردارد.
دکتر اسماعیلی آمده است که با سياستها و برنامه ريزي هاي مدون،جامع نگر و يك نگرش ريزبينانه،واقع گرا و با درنظر گرفتن قابليت ها و تنگناها، این سرزمین را به عنوان يك الگو در عرصه هاي مختلف در سطح كشور معرفي نمايد.
دکتر اسماعیلی آمده است…