مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

آخرین مهلت ارسال آثار بخش پوستر جشنواره جامع فرهنگی، هنری و ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی تا 11 اردیبهشت ماه


آخرین مهلت ارسال آثار بخش پوستر جشنواره جامع فرهنگی، هنری و ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی تا 11 اردیبهشت ماه سال جاری می باشد.

به گزارش مرکز نور، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، شرایط شرکت در جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی بر اساس دستور العمل اجرایی مربوط به هر یک از بخش های جشنواره می باشد که بر اساس برنامه زمانبندی جشنواره از طریق پایگاه www.jashnvareh.irantvto.ir اطلاع رسانی شده است.

روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور تصریح کرد: "جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی" در راستای فرهنگ سازی مناسب برای تبیین، هدایت و فراگیر نمودن آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای و ترویج فرهنگ مهارت دوستی و کار جویی در جامعه که یکی از مهمترین شاخصه های توسعه و ارتقای سرمایه های انسانی  است و تأثیر بسزایی در پیشرفت و تعالی کشور دارد، با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی برگزارمی شود.

بنا بر این گزارش، داوری مرحله اول بخش پوستر جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی 20 اردیبهشت ماه سال جاری، داوری مرحله دوم 25 اردیبهشت ماه سال جاری و اعلام نتایج این بخش جشنواره مورخ 28/2/1395 می باشد.

این گزارش می افزاید: همزمان با بزرگداشت 6 مرداد روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی وحرفه ای از برگزیدگان اول تا سوم جشنواره مذکور با اهداء جوایزی نفیس تقدیر می شود.

اولین جلسه شورای آموزشی این مرکز در سال 95

جلسه شورای آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور روز سه شنبه 95/1/24  با حضور ریاست محترم مرکز،مسئول آموزش ، مربیان مرکز و مربیان تیم سیار در سالن اجتماعات مرکز برگزار گردید . در این جلسه آقای دکتر اکبری ریاست محترم مرکز ضمن خیرمقدم ،از عملکرد موفق آموزشی این مرکز در حوزه های مختلف  در سال 94  تقدیر و تشکر بعمل آوردند و در ادامه در مورد  تعهدات و مسائل آموزشی سال  95  مرکز ایراد سخن نمودند.همچنین در ادامه جلسه  هر یک از حاضرین  نظرات و پیشنهادات خود را برای سال جاری بیان نمودند . 


جلسه با مدیرعامل شرکت بهدشت

جلسه ای روز سه شنبه مورخ 95/1/17 در محل شرکت بهدشت با حضور جنای آقای مهندس بخشنده مدیرعامل شرکت، دکتر اکبری رئیس مرکز و مهندس یزدان شناس مسئول آموزش مرکز جهت هماهنگی و همکاری فیمابین در بخش آموزش و ایجاد تفاهم نامه کار برگزار گردید .