مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

برگزاری جلسه هیأت نظارت شهرستان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

 جلسه هیئت نظارت شهرستان  روز پنجشنبه مورخ 94/11/29 با حضور ریاست ،معاونت و مسؤل آموزشگاههای آزاد و سایر اعضا در خصوص پرونده های مربوط به تمدید  پروانه تاسیس  و مدیریت و مربیگری آموزشگاههای آزاد  و بررسی آموزشگاههای غیر فعال و درخواست تاسیس آموزشگاه آزاد در رشته مراقبت و زیبایی با حضور متقاضی در مکان کنفرانس مرکز آموزش فنی و حرفه ای نور برگزار گردید.

در این جلسه دکتر اکبری، ریاست مرکز در خصوص شرح وظایف هیأت و چگونگی مشارکت بخش خصوصی در تصمیم گیری های مربوط به آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای مطالبی بیان داشته و سپس بررسی درخواست و مدارک ارائه شده توسط یکی از متقاضیان جهت تأسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در رشته مراقبت و زیبایی با حضور خود متقاضی انجام شد و در ادامه تصمیم مقتضی اتخاذ گردید.

  

انتصاب آقای مهندس سید علی موسوی بعنوان سرپرست معاونت آموزش سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور

طی حکمی از سوی محمد امین سازگارن‍ژاد، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سیدعلی موسوی به سمت سرپرست معاونت آموزش این سازمان  منصوب شد.

به گزارش مرکز نور ، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، طی حکمی از سوی محمد امین سازگارن‍ژاد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سیدعلی موسوی به سمت سرپرست معاونت آموزش این سازمان  منصوب شد.

بنا بر این گزارش، در این حکم آمده است:

   

برادر ارجمند جناب آقای سید علی موسوی  

سلام علیکم

                 نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه آموزشهای فنی و حرفه ای ، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به سمت "سرپرست معاونت آموزش سازمان " منصوب می شوید تا با ایجاد همدلی و وفاق بین مدیران و کارشناسان حوزه و بهره گیری از توانمندیهای این عزیزان و همچنین ارتباطات موثر با مدیران ستادی و اجرائی  و تمامی دستگاههای آموزشی دولتی و غیر دولتی ، اهتمام خود را در جهت دستیابی به اهداف سازمان با اولویتهای ذیل معطوف نمائید .

– سیاستگذاری و برنامه ریزی لازم بمنظور ارائه آموزش تقاضا محور جایگزین آموزش عرضه محور و اهتمام بیشتر به رویکرد غیر دولتی اجرای آموزش .

– برنامه ریزی بمنظور پیگیری در جهت تعامل موثر با تمامی شرکاء مختلف از جمله صنایع و صنوف و کسب مشارکت حداکثری.

– برنامه ریزی در راستای استاندارد سازی و به روزآوری کارگاهها به منظور افزایش بهره وری مراکز دولتی با استفاده از مشارکت فکری مدیران و مربیان ارجمند .

– سیاست گذاری در تقویت پایداری آموزشگاههای ازاد و کسب منفعت منطقی و مناسب آنها .

– پیگیری بمنظور توانمند سازی نیروی انسانی دولتی و خصوصی در تمامی حوزه های آموزشی .

امید است با توکل به ایزد منان و کاربست درایت و تدبیر در انجام وظایف محوله ، گامهای موثری در راستای اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید . 

محمد امین سازگارنژاد

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات کشوری ووشو توسط کارآموز این مرکز

جناب آقای خادمی کارآموز کارگاه جوشکاری این مرکز در مسابقات کشوری ووشو  ، مقام نایب قهرمانی  کسب نمودند و به اردوی تیم ملی راه یافتند.


تصاویر برنامه های اجرایی این مرکز در دهه مبارک فجر سال1394

تصاویر برنامه های اجرایی این مرکز در دهه مبارک فجر سال 1394






عملکرد واحد آموزشگاه آزاد مرکز بعنوان دبیر کمیته امور بانوان فرمانداری و رابط سلامت بهداشت و درمان شهرستان نور در  دیدار با امام جمعه و  خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا در ایام الله دهه فجر

حضور مسئول آموزشگاههای آزاد و موسسین و مدیران و مربیان و کارآموزان. مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور در راهپیمایی 22 بهمن

مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال دهه فجر 94 این مرکز

برگزاری مراسم اختتامیه فوتبال فجر مرکز با حضور مسئولین شهرستان

مراسم فینال مسابقات جام فجر این مرکز و اختتامیه با حضور  ریاست محترم مرکز آموزش فنی و حرفه ای نورو مسئولین شهرستان نور (ریاست محترم اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی نور،معاونت محترم اداره بهداشت و درمان نور و کارشناسان،ریاست محترم اداره ورزش و جوانان نور ) و کارکنان مرکز روز 94/11/21 در این مرکز برگزار گردید .در این مراسم روسای ادارت درباره اهمیت ورزش و سلامت صحبت نمودند.در این مسابقات تیم کارگاه مکانیک خودرو به مقام مقام قهرمانی و تیم کارگاه برق به مقام نایب قهرمانی دست یافتند و به این تیم ها جام قهرمانی و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد، همچنین از بازیکن اخلاق،کارموز کارگاه جوشکاری آقای خادمی (نایب قهرمان مسابقات کشوری ووشو و راهیابی به تیم ملی)  ، برگزارکنندگان مسابقات و رابط سلامت بهداشت ودرمان این مرکز تجلیل به عمل آمد .


برگزاری مسابقات فوتبال به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در این مرکز

به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر  سری مسابقات فوتبال جام فجر با حضور کارآموزان و کارکنان مرکز در قالب هشت تیم فوتبال برگزار می گردد و در مراسم افتتاحیه دو دیدار صورت پذیرفت . طبق برنامه ریزی این مسابقات از 94/11/10 الی 94/11/21  در قالب بازی های گروهی و حذفی برگزار می گردد و فینال روز 94/11/21 می باشد .