مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

قرارداد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران با بانک قرض الحسنه مهر ایران

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران با بانک قرض الحسنه مهر ایران قراردادی طبق طرح های پیشنهادی ذیل در سه بند منعقد نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران دکتر رضا گرزین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران با احمد علی خطیبی میانایی مدیر بانک               قرض الحسنه مهر ایران شعبه مازندران قراردادی را منعقد نمودند.

این قرارداد که ظهر دیروز به امضاء طرفین رسید مقرر شد به فراگیران آموزشگاه های آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران تا سقف سی میلیون ریال بر اساس تفاهمنامه بانک وام پرداخت شود.

همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به پرسنل آموزشگاه های آزاد آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران تا سقف یکصد و پنجاه میلیون ریال در اقساط سی و شش ماهه در قالب              تفاهم نامه طرح حساب جاری اشتخاص حقوقی و افتتاح حساب جاری و پس انداز جهت پرداخت تسهیلات به فراگیران دوره آموزشی و دارندگان مدرک آموزش فنی و حرفه ای در قالب طرح اشتغال و کارآفرینی تا سقف یکصد میلیون ریال پس از دو ماه از افتتاح حساب صورت می گیرد.

دکتر گرزین در پایان اظهار امیدواری کرد تا این قرارداد هر چه زودتر جنبه اجرایی و عملیاتی را به خود بگیرد و آموزشگاه های آزاد بتوانند از این تسهیلات استفاده لازم را نمایند.

مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در این مرکز

مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) روز سه شنبه مورخ 94/7/28 بعد از برپایی نماز ظهر و عصر در نمازخانه این مرکز  با حضور ریاست ، کارکنان آموزشی و اداری مرکز و کارآموزان کارگاههای آموزشی برپا گردید


در این مراسم آقای دشتی مداح اهل بیت و مربی کارگاه جوشکاری بعد از چند بیت غزل خوانی و مدیحه سرایی و سینه زنی جلوه خاصی به مراسم داد .






آغاز توزیع کارت سومین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت سال 1394

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد:
آغاز توزیع کارت سومین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت سال 1394

 

توزیع کارت سومین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت سال 1394 از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 27/7/1394 آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 29/7/1394 ادامه می یابد.

 

به گزارش مرکز نور، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دکتر کورش پرند، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس این سازمان با اعلام این خبر بیان داشت:  15هزار و 310نفر در سومین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت  سال 1394  ثبت نام کرده اند که از این تعداد 12هزار و52 نفر مرد و 3 هزار و  258 نفر  زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

دکتر کورش پرند افزود:  4 هزار و 680 نفر در خوشه خدمات، 9 هزار و 185 نفر در خوشه صنعت، 491 نفر در خوشه کشاورزی و 954 نفر در خوشه فرهنگ و هنر متقاضی شرکت در سومین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت سال 1394 هستند.

  ادامه مطلب ...

جلسه هم اندیشی با مسئولین آموزش و پرورش چمستان

جلسه هم اندیشی با حضور  مسئول آموزش مرکز و معاونت آموزشی آموزش و پرورش چمستان  و مدیر هنرستان کارودانش اندیشه چمستان یکشنبه مورخ 94/7/19 در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور برگزار گردید.در این جلسه در مورد موضاعات آموزشی و برگزاری دوره ها آموزشی بحث و تبادل نظر صورت گرفته و هر یک از حاضرین در این خصوص صحبت نمودند .

کسب نایب قهرمانی مسئول آموزشگاه آزاد مرکز نور در مسابقات تیراندازی

یک دوره مسابقات تیراندازی به مناسبت هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی و گرامیداشت تربیت بدنی بین دستگاه های اجرایی استان در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.


به گزارش مرکز نور و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران، این دوره از مسابقات که با حضور 9 دستگاه و شرکت کننده در دو اسلحه تپانچه و تفنگ بادی برگزار شد که در نهایت اداره کل ورزش و جوانان مقام اول و ادارت کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران و منابع طبیعی مازندران به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب نمودند.

میترا منصوری عضو تیم فنی و حرفه ای مازندران تنها با اختلاف 3امتیاز از قهرمان جهان و مسایقات بین المللی مقام دوم را از آن خود کرد.

منصوری فوق لیسانس برنامه ریزی توریسم مسئول آموزشگاه آزاد مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور می باشد.

   

استاندارد‌های آموزشی در راستای مشاغل استان ها تدوین خواهد شد

مدیر کل دفتر طرح و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جلسه هم اندیشی تدوین و آسیب شناسی استاندارد‌های آموزشی در فنی وحرفه ای زنجان گفت: این سازمان آمادگی برای تدوین استانداردهای لازم با مشارکت صاحبان مشاغل را دارد.

  

مهندس سیدعلی موسوی مدیر کل دفتر طرح و برنامه های درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جلسه هم اندیشی تدوین و آسیب شناسی استاندارد‌های آموزشی با اشاره بر ضرورت تغییر محتوا و شکل اجرایی استانداردها متناسب با بازار کار استان‌ها اظهار داشت:‌ تاکنون بسیاری از استاندارد آموزشی توسط این سازمان تدوین و در پرتال بارگذاری شده است.


متن کامل در ادامه مطلب........

  ادامه مطلب ...

نخستین گردهمایی بزرگ تجار ایرانی

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نخستین گردهمایی بزرگ تجار ایرانی، ماندگاری کسب و کار را اصل مهم مشتری مداری و بازاریابی عنوان کرد.

  دکتر کورش پرند، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با اشاره به الگوهای آموزشی بازارمحور این سازمان، اذعان کرد: ارائه آموزش های بازارمحور که به اشتغال مولد و پایدار منتهی می شود از برنامه‌ های  مهم است که پس از شناسایی و آسیب شناسی بیکاری در کشور در این زمینه فعالیت بیشتری داشته ایم.

جهت مشاهده متن کامل به ادامه مطلب بروید ...........

  ادامه مطلب ...