مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

جلسه هم اندیشی مدیر کل محترم فنی و حرفه ای مازندران با همکاران مرکز

به گزارش مرکز نور ، جناب آقای دکتر گرزین مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای مازندران و هیأت همراه در روز دوشنبه مورخ 95/5/25ساعت 30/ 13 بعد از ظهر از مرکز آموزش فنی و حرفه ای نور باز دید نموده اند ، و در جلسه  هم اندیشی که ما بین ایشان و همکاران مرکز در محل کار رئیس مرکز در خصوص مشکلات مرکز و چگونگی عملکرد کارکنان در حوزه های مختلف تشکیل شده بود شرکت نمودند ،


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران ضمن تشکر از ریاست محترم و کارکنان و مربیان مرکز اظهار داشت : چرخ اقتصاد کشور امروز در دستان مهارت آموختگان  است و مسئولیت سنگین و حساسی  به عهده مربیان  می باشد که نیروهای متخصص و ماهری تحویل جامعه بدهند و در امر  آموزش های مهارتی که در شان این مملکت عزیزمان می باشد کوشا باشند .

وی افزود : داشتن نیروهای مهارتی  و متخصص  در استان جزو مهمترین وظایف امروز ما به شمار می رود بنابراین از هیچ تلاش و کوششی  برای تحقق این موضوع دریغ نخواهیم کرد  .



بازدید نماینده مجلس شهرستانهای نور و محمودباد از مرکز نور هفته ملی مهارت

دکتر اسماعیلی نماینده محترم مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از مرکز شماره 9 نور در هفته ملی مهارت بازدید بعمل آوردند.

دکتر اکبری ریاست مرکز ضمن خیرمقدم به دکتر اسماعیلی و هیأت همراه به بیان فعالیت های مرکز آموزش فنی و حرفه ای نور و حرفه های موجود پرداختن  و  همچنین اظهار داشتند با توجه به سال اقتصادمقاومتی ، یکی از راههای رسیدن به این موضوع مهارت آموزی و کسب آموزش های فنی و حرفه ای برای جوانان منطقه می باشد.

 دکتر اسماعیلی نماینده محترم شهرستانهای نور و محمودآباد درخصوص رفع مشکل بیکاری اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های موجود در استان از جمله رونق بازارهای سنتی ،صنایع تبدیلی ( کشاورزی ودامپروری ) ، صنایع دستی ،گردشکری استفاده کنیم و آموزش های فنی وحرفه ای و کار آفرینی جایگاه بسیار ویژه ای در استفاده و از این پتانسل ها دارد. و این آموزش ها یکی از پایه های مهم ترویج این حرفه ها می باشد.


بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور در هفته ملی مهارت

بازدید از مرکز شماره 9 نور و نمایشگاه دستاوردهای آموزشگاههای آزاد و تیم سیار به مناسبت هفته ملی مهارت، کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای،  در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 9 نور برگزار گردید. 

در این بازدید معاون فرماندار شهرستان نور آقای یزدانی به همراه کار گروه اشتغال شهرستان، امام جمعه چمستان، بخشدار چمستان، بخشدار نور ، رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت، فرمانده سپاه شهرستان و کلیه دهیاران شهرستان نور و چمستان و شهردار چمستان ، اعضاء شورای شهر چمستان و نور و دیگر مسئولین شهرستان از کارگاه آموزشی و نمایشگاه بازدید بعمل آوردند.

هدف از این بازدید آشنایی هرچه بیشتر با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در جهت تربیت افراد ماهر و دارای مهارت می باشد.

دکتر اکبری ریاست محترم مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور در طی این بازدید  با توجه به اقتصاد مقاومتی بفرموده مقام معظم رهبری یکی از راههای رسیدن به اقتصاد مقاومتی را مهارت آموزی بیان نمودند و تأکید بر توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی، این مجموعه با تربیت افراد ماهر و دارای مهارت، اساسی‌ترین راه در مسیر تولید ملی و تحقق بهبود وضعیت معیشتی افراد جامعه ایفا می‌کنند .

 مهندس یزدانی معاون فرماندار شهرستان نور نیز در این دیدار اصلی ترین نیاز کشور را مهارت و ایجاد اشتغال پایدار دانست و اظهار داشت: در هر کشوری، جوانان به عنوان مهمترین سرمایه انسانی آن کشور هستند که اگر از ظرفیت آنان به طور مطلوب و صحیح استفاده نشود به تهدیدی بزرگ تبدیل می شوند که این امر لزوم کسب مهارت جهت ایجاد اشتغال را دو چندان می کند.


نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموختگان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموختگان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور و آموزشگاه های تابعه این مرکز بمناسبت هفته ملی مهارت  در روز 3 مردادماه ساعت 9 صبح با حضور ریاست محترم مرکز و کارکنان و مربیان مرکز،مسئولین و مربیان آموزشگاههای آزاد،مهارت آموختگان و دیگر علاقمندان در سالن نمایشگاهی این مرکز برگزار گردید.خاطرنشان می شود این نمایشگاه جهت بازدید مسئولین و تمامی علاقمندان عرصه مهارت و کارآفرینی از تاریخ  3  الی 5 مردادماه از ساعت 9  صبح در این مرکز دایر می باشد، فلذا از همه ی علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه  دعوت بعمل می آید .