مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

جلسه هم اندیشی فیمایبن اداره جهاد کشاورزی شهرستان نور و مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نور

باعنایت به یاری ایزد منّان اولین  نشست هم اندیشی و تخصصی  در سال جاری در تاریخ 95/04/03 رأس ساعت 9 صبح در محل جهاد کشاورزی شهرستان  نور برگزار گردید. ابتدای جلسه جناب آقای سلطان احمدی ریاست محترم جهاد کشاورزی شهرستان ضمن خیر مقدم به مدعوین از فعالیتهای انجام یافته جهاد کشاورزی در بخش های مختلف اشاره کردند و از همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای در خصوص آموزشهای مهارتی در زمینه های مختلف ابراز خرسندی نمودند  و خواستار همکاریهای بیشتر و مثمر ثمر مجموعه های زیربط جهاد  کشاورزی با مرکز آموزش فنی و حرفه ای  شدند ،و از هدفمندی این نشست وتشکیل کارگروههای تخصصی این دو مجموعه  به جهت سوق دادن کارجویان بدون مهارت به مراکز آموزش فنی و حرفه ای و عملیاتی کردن برنامه ها و استفاده صحیح از فضاهای موجود در جهت توسعه بخش کشاورزی و اهداف کلی آموزشی  در امر اشتغال زایی شدند . و در پایان سخنانشان تقدیر و  تشکر ویژه ای از برگزارکنندگان  این نشست  بعمل آوردند.


کمیته شورای مریبان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

  باعنایت به یاری ایزد منّان دومین  جلسه شورای مربیان  در سال جاری در تاریخ 30/3/95 رأس ساعت 30/11 در محل مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نور برگزار گردید. ابتدای جلسه جناب آقای دکتر اکبری ریاست محترم مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه اشاره ای به تعهدات و  عملکرد مرکز در بخش های مختلف آموزشی کردند و از مربیان خواستار تلاش بیشتر و مثمر ثمردر خصوص اهداف و تعهدات آموزشی مرکز شدند ،و از هدفمندی اعضای کمیته به جهت بهبود کیفیت آموزشی و اشاعه فرهنگ پایبندی به تعهدات آموزشی و عملکرد هر چه بهتر در امر آموزش سخن گفتند . و در پایان سخنانشان تقدیر و  تشکر ویژه ای از مربیانی که عملکرد آموزشی خوبی در سال گذشته و همچنین در  سه ماهه اول سال جاری داشتند، بعمل آوردند. در ادامه جلسه با بیان نظرات و پیشنهادات و استماع ، مشکلات با مربیان مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.




بازدید نماینده محترم مردم شهرستان نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از مرکز

نماینده محترم مردم شهرستان نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی باتفاق هیأت همراه در روز پنجشنبه مورخ 28-3-95 از مرکز شماره 9 نور بازدید بعمل آورد.

دکتر اسماعیلی نماینده محترم بعد از بازدید از واحدهای اداری و کارگاههای مرکز و همچنین گفت و گو با مسئولین واحدها و مربیان مرکز، آموزش های فنی و مهارتی را کلید اشتغال جوانان تحصیل کرده و افراد بیکار جامعه ذکر کردنند که این مرکز هم با این همه پتانسیل در زمینه آموزش مهارتی و فنی و حرفه ای می تواند کمک زیادی به امر اشتغال در شهرستان داشته باشد. واز دکتر اکبری درخواست مشاوره جهت امر اشتغال برای جوانان شهرستان را خاستار شدند.

دکتر اکبری نیز ضمن خیرمقدم به آقای دکتر اسماعیلی نماینده مردم شهرستان نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه به بیان فعالیت های مرکز و حرفه های موجود پرداختند و همچنین از  دکتر اسماعیلی جهت دریافت بودجه شهرستانی جهت تشکیل و راه اندازی کارگاههای رشته پرورش قارچ، فضای سبز و کارگاه درودگری (منبت و معرق ) و همچنین بروز رسانی مابقی رشته ها شدند که دکتر اسماعیلی نیز در این زمینه قول مساعدی جهت پیشرفت آموزشهای مهارتی را دادند.