مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور


برگزاری کلاس آموزشی اطفای حریق با حضور پرسنل اداری  و آموزشی  و نیروی حفاظت فیزیکی  در مرکز آموزش فنی و حرفه ای نور برگزار گردید.

   


بازدید دانش آموزان مدرسه شهید اکبری از کارگاههای آموزشی مرکز نور مورخ 18/12/95
تعداد 20نفرازدانش آموزان دبیرستان شهید اکبری شهرستان نور با همراهی خانم شیردل مدیر دبیرستان ازکارگاههای آموزشی این مرکز بازدید بعمل آوردند.

نشست هم اندیشی که با حضور آقای شفیعی ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باتفاق هیئت همراه و رئیس اتحادیه خبازان شهرستان و ریاست  مرکز آموزش فنی و حرفه ای نور در دفتر رئیس مرکز برگزار شد.

اکبری رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ضمن خیر مقدم مدعوین و تهنیت بمناسبت ایام اله دهه فجر و قدردانی و تشکر از اداره صنعت، معدن و تجارت بابت همکاری های لازم در جهت ترویج آموزشنی و حرفه ای و پیگیری های لازم در راستای مهارت آموزی در واحدهای صنفی خواستار  تداوم این امر مهم گردیدند.

در ادامه جناب شفیعی ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت ضمن تقدیر و تشکر خواستار حضور بیشتر و مستمرر فنی و حرفه ای در عرصه های مختلف شدند .


فینال مسابقه فوتبال ایام دهه فجر در روز چهارشنبه مورخ   95/11/27بین دو تیم کارگاه لوله کشی گاز خانگی و تجاری و جوشکاری برق E1 در مرکز نور برگزار گردید.

این مسابقه بعد از برگزاری دو نیمه پر فشار تیم کارگاه لوله کشی گاز  توانست تیم کارگاه جوشکاری برق را شکست دهد و مقام اول را کسب نماید.

در پایان مسابقه دکتر اکبری رئیس مرکز ضمن تبریک بمناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، سخنانی در خصوص ورزش و سلامتی بیان نمودند. در این مسابقه جوایزی به نفرات برتر فوتسال از جمله کاپ اخلاق  و فنی ترین بازیکن و آقای گل مسابقات و تیم اول تا سوم مسابقات جوایزی اهداء گردید.

در پایان مسابقه رئیس مرکز از آقای مهندس دشتی که برگزار کننده این مسابقات بوده تقدیر و لوح تقدیر اهداء نمود.