مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

تشکیل مدیریت بحران محلی

علی محمد اکبری ریاست محترم مرکز شماره 9 نور  با تشکیل مدیریت محلی در بحران برف مازندران  با مهندس ذوالفقاری بخشدار محترم چمستان هماهنگی های لازم را در خصوص فراهم کردن اسکان  اکیپ اعزامی اداره برق استانها بویژه  استان قزوین در محل مهمانسرای مرکز بعمل آوردند. ایشان در ادامه به اینکه همه مسئولین استان بایستی به فکر رفع مشکلات همشریان عزیز باشند ،و هر اداره ای به نوبه خود از ظرفیت های موجود جهت همیاری و رفع بحران بوجود آمده سهیم باشند ،تاکید داشتند .

به مناسبت هفته بازدید همگانی

به مناسبت هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور، روسای ادارت (کمیته امداد امام خمینی (ره) –بهزیستی-تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه و تعاون) شهرستان نور با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 9 نور از کارگاه های مرکز بازدید کردند.

روسای ادارات پس از این بازدید بر استفاده تمام دستگاه ها از امکانات و پتانسیل مرکز آموزش فنی و حرفه ای تاکید و از تلاش های کارکنان مرکز تشکر کردند.

در حاشیه این بازدید طی جلسه ای علی محمد اکبری ریاست مرکز ضمن تشکر از روسای ادارت با ارائه گزارش در حوزه های کاری و اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف، گزارشی از عملکرد مرکز ارائه نمود.



به مناسبت بازدید همگانی

به مناسبت هفته بازدید همگانی، سپاه شهرستان نور از کارگاه های مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان بازدید کردند.

علی محمد اکبری رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور بیان داشت: حاضرین از کارگاههای آموزشی این مرکز بازدید کردند.
وی گفت: در این بازدید توضیحاتی در ارتباط با کارگاههای آموزشی و همچنین کارگاه تولید محور به بازدید کنندگان ارائه گردید و در پایان تعدادی بروشور مرکز در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت.