مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای بزرگداشت روز روستا و برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان با شعار «روستا؛ کانون تولید و ارزش‌آفرینی» از 14 لغایت 17 مهرماه 1394 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای را به صورت رایگان برگزار می کند.

        
متن کامل در  ادامه مطلب .....
 

به گزارش پیک مهارت آنلاین به نقل از روبط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حسن کشاورز، مدیر کل دفتر امور آموزش روستایی این سازمان بیان داشت:  این کارگاه ها در 16 حرفه آموزشی شامل: پرورش بن سای و گلهای آپارتمانی، پرورش حشرات مفید، معرفی و شناسایی بازار، تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی و معرفی بازار های هدف، انرژی های پاک، طرح مشارکت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، ژنتیک و علوم زراعت و باغبانی، طرح توانمند سازی روستاییان، نیاز سنجی و تقاضا سنجی، تولید علوفه به روش هیدروپونیک، پرورش ماهیهای زینتی و شناسایی ظرفیت بازار، توانمند سازی جوامع محلی در حوزه گردشگری، اسانس گیری از گیاهان دارویی، آموزش جواهر سازی مهره ای و شناسایی بازار، پرورش گیاهان دارویی و شناسایی و معرفی بازار، آموزش و شناسایی گیاهان دارویی، کارآفرینی روستایی و معرفی نمونه های موفق، و بازاریابی و برند سازی قالی و گلیم در طی برگزاری نمایشگاه برگزار می شود.

حسن کشاورز در ادامه بیان داشت: به همین منظور سامانه ثبت نام کارگاه های آموزشی در پورتال سازمان به آدرس www.portaltvto.com/doreroosta/listdore طراحی شده است.

وی افزود: از اهداف ایجاد این سامانه می توان به یکپارچه سازی آموزش های مهارتی با استفاده از نرم افزار سیستم جامع آموزشی سازمان و ارائه آموزش های تخصصی، مهارتی مرتبط با شناسایی فرصتها و ظرفیت های مناطق روستایی اشاره کرد.

مدیر کل دفتر امور آموزش روستایی این سازمان اظهار داشت: علاقمندان به آموزش های مهارتی می توانند از طریق این سامانه، اطلاعات کارگاه های آموزشی مذکور را مشاهده و در دوره های مد نظر به صورت رایگان ثبت نام کنند.

حسن کشاورز بیان داشت: در پایان دوره آموزشی به آموزش دیدگان، گواهی معتبر حضور در دوره ارایه می شود.

شایان ذکر است بازدید از غرفه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آدرس: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران- غرفه 25 A   برای عموم از تاریخ 14/7/94 تا 17/7/94 از ساعت 11 تا 21 آزاد است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام به آدرس ذیل مراجعه نمایند:

http://www.portaltvto.com/doreroosta/doreroosta/list_dore



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.