مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

قرارداد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران با بانک قرض الحسنه مهر ایران

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران با بانک قرض الحسنه مهر ایران قراردادی طبق طرح های پیشنهادی ذیل در سه بند منعقد نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران دکتر رضا گرزین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران با احمد علی خطیبی میانایی مدیر بانک               قرض الحسنه مهر ایران شعبه مازندران قراردادی را منعقد نمودند.

این قرارداد که ظهر دیروز به امضاء طرفین رسید مقرر شد به فراگیران آموزشگاه های آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران تا سقف سی میلیون ریال بر اساس تفاهمنامه بانک وام پرداخت شود.

همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به پرسنل آموزشگاه های آزاد آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران تا سقف یکصد و پنجاه میلیون ریال در اقساط سی و شش ماهه در قالب              تفاهم نامه طرح حساب جاری اشتخاص حقوقی و افتتاح حساب جاری و پس انداز جهت پرداخت تسهیلات به فراگیران دوره آموزشی و دارندگان مدرک آموزش فنی و حرفه ای در قالب طرح اشتغال و کارآفرینی تا سقف یکصد میلیون ریال پس از دو ماه از افتتاح حساب صورت می گیرد.

دکتر گرزین در پایان اظهار امیدواری کرد تا این قرارداد هر چه زودتر جنبه اجرایی و عملیاتی را به خود بگیرد و آموزشگاه های آزاد بتوانند از این تسهیلات استفاده لازم را نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.