مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

برگزاری مرحله کشوری دومین دوره از مسابقات ملی مهارت ویژه افراد دارای معلولیت

مرحله کشوری دومین مسابقات ملی مهارت ویژه افراد دارای معلولیت (ابیلمپیک ) از تاریخ 25/8/94 تا 27/8/94 برگزار می شود. 

به گزارش مرکز نور به نقل از پیک مهارت آنلاین (روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور)، محمد حسین حاجیلو، معاون پژوهش و برنامه ریزی این سازمان در این خصوص بیان داشت: مرحله کشوری دومین دوره مسابقات ملی مهارت ویژه افراد دارای معلولیت(ابیلمپیک) در رشته های برنامه نویسی کامپیوتر ، طراحی وب، نقشه کشی اتوکد، کنده کاری روی چوب، نقاشی، طراحی پوستر ، عکاسی در فضای باز، طراحی شخصیت با حضور36  نفر شرکت کننده از برگزیدگان 13 استان کشور برگزار می شود.



  وی افزود: دومین مرحله  مسابقات ملی مهارت ویژه افراد دارای معلولیت (ابیلمپیک ) در 8 رشته  به میزبانی استان البرز طی یک دوره اردوی آماده سازی در مورخ 27 /8/94 در مرکز شماره یک اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز برگزار می شود .
 وی بیان داشت: برنامه ریزی این مسابقات از مردادماه سال جاری با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، سازمان بهزیستی و گروه های سمن صورت گرفته است.
معاون پژوهش و برنامه ریزی  این سازمان بیان داشت: در پی هماهنگی های ایجاد شده با فدراسیون جهانی ابیلمپیک (IAF) و ملاقات رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، معاون پژوهش و برنامه ریزی این سازمان و نماینده رسمی و فنی جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانی مهارت با مسؤولین فدراسیون مذکور در کشور برزیل حضور موثر و توانمند تیم ملی  مهارت معلولین کشور برای شرکت در نهمین مسابقات جهانی ابیلمپک که در تاریخ سوم تا هشتم فروردین ماه سال 1395 در کشور فرانسه برگزار می شود مورد استقبال کشور میزبان قرار گرفت.
حاجیلو اظهار داشت: شرکت کنندگان حاضر در این مرحله شامل مدال آوران اولین مسابقات معلولین که شهریور ماه سال 1393 برگزار شده بود و همچنین افراد توانمندی که طی گزینش های مختلف تخصصی سازمان بهزیستی با همکاری برخی از سمن ها انتخاب شده اند، می باشند.
معاون پژوهش و برنامه ریزی  این سازمان بیان داشت: آیین افتتاحیه مسابقات مذکور روز دوشنبه مورخ 25/8/94 برگزار می شود.
وی افزود: افراد پذیرفته شده پس از یک دوره اردوی آموزشی آماده سازی دو روزه که در تاریخ بیست و پنجم و بیست ششم آبان ماه سال جاری برگزار می شود، رقابت کنندگان درتاریخ 27 /8/94 در تیم ملی ابیلمپیک ایران به رقابت می پردازند.
محمد حسین حاجیلو در خاتمه بیان داشت: اردوهای آماده سازی برای برگزیدگان مرحله کشوری دومین دوره از مسابقات ملی مهارت ویژه افراد دارای معلولیت پس از طی آزمون های روانشناختی از آذرماه آغاز و طی فرآیند های آتی رشته ها و نفرات برتر به  مسابقات جهانی مهارت معلولین(ابیلمپیک )  در سال 2016 کشور با مشارکت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان بهزیستی به  فرانسه اعزام خواهند شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.