مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

انتصاب آقای مهندس سید علی موسوی بعنوان سرپرست معاونت آموزش سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور

طی حکمی از سوی محمد امین سازگارن‍ژاد، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سیدعلی موسوی به سمت سرپرست معاونت آموزش این سازمان  منصوب شد.

به گزارش مرکز نور ، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، طی حکمی از سوی محمد امین سازگارن‍ژاد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سیدعلی موسوی به سمت سرپرست معاونت آموزش این سازمان  منصوب شد.

بنا بر این گزارش، در این حکم آمده است:

   

برادر ارجمند جناب آقای سید علی موسوی  

سلام علیکم

                 نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه آموزشهای فنی و حرفه ای ، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به سمت "سرپرست معاونت آموزش سازمان " منصوب می شوید تا با ایجاد همدلی و وفاق بین مدیران و کارشناسان حوزه و بهره گیری از توانمندیهای این عزیزان و همچنین ارتباطات موثر با مدیران ستادی و اجرائی  و تمامی دستگاههای آموزشی دولتی و غیر دولتی ، اهتمام خود را در جهت دستیابی به اهداف سازمان با اولویتهای ذیل معطوف نمائید .

– سیاستگذاری و برنامه ریزی لازم بمنظور ارائه آموزش تقاضا محور جایگزین آموزش عرضه محور و اهتمام بیشتر به رویکرد غیر دولتی اجرای آموزش .

– برنامه ریزی بمنظور پیگیری در جهت تعامل موثر با تمامی شرکاء مختلف از جمله صنایع و صنوف و کسب مشارکت حداکثری.

– برنامه ریزی در راستای استاندارد سازی و به روزآوری کارگاهها به منظور افزایش بهره وری مراکز دولتی با استفاده از مشارکت فکری مدیران و مربیان ارجمند .

– سیاست گذاری در تقویت پایداری آموزشگاههای ازاد و کسب منفعت منطقی و مناسب آنها .

– پیگیری بمنظور توانمند سازی نیروی انسانی دولتی و خصوصی در تمامی حوزه های آموزشی .

امید است با توکل به ایزد منان و کاربست درایت و تدبیر در انجام وظایف محوله ، گامهای موثری در راستای اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید . 

محمد امین سازگارنژاد

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.