مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی

سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار می کند:جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی

جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت  و مهارت آموزی از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار می شود.

به گزارش پیک مهارت آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، این سازمان در نظر دارد "جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی" را در راستای فرهنگ سازی مناسب برای تبیین، هدایت و فراگیر نمودن
آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای و ترویج فرهنگ مهارت دوستی و کار جویی در جامعه که یکی از مهمترین شاخصه های توسعه و ارتقای سرمایه های انسانی  است و تأثیر بسزایی در پیشرفت و تعالی کشور دارد، با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی برگزار نماید.

روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور تصریح کرد: شرایط شرکت در جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی بر اساس دستور العمل اجرایی مربوط به هر یک از بخش های جشنواره خواهد بود که بر اساس برنامه زمانبندی جشنواره از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.jashnvareh.irantvto.ir اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: این جشنواره فرصت و امکانی را برای تولید محتوای فرهنگی و هنری در بخش های مختلف در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی در اختیار صاحبنظران، برنامه ریزان و سیاستگذاران آموزش های فنی و حرفه ای قرار می دهد.

به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور : ارتقا و ترویج فرهنگ مهارت آموزی، کاردوستی و کارجویی، ارتقای آگاهی جامعه نسبت به آموزش های فنی و حرفه ای،  تبیین نقش مهارت در ایجاد کار شایسته، ایجاد نگرش مثبت اقشار مختلف جامه در زمینه جایگاه مهارت، کار و تلاش در زندگی و بسترسازی فرهنگی برای کشف و شکوفایی استعدادهای حرفه ای  و کسب مهارت و صلاحیت های حرفه ای از اهداف جشنواره مذکور است.

روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور افزود: ثبت نام در جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی از تاریخ 25/12/94 در بخش های مختلف  از جمله شعر، هنـرهای تجـسمی در رشته های : عکس، پوستر، تصویرسازی کاراکترهای مهارتی، کاریکاتور و کاریکلماتور، طراحی تندیس، نماهنگ و سرود و انیمیشن شروع  می شود.

افتتاحیه جشنواره مذکور 2 مرداد ماه 1395 و اختتامیه آن 6 مرداد 1395 همزمان با روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای برگزار می شود و به برگزیدگان اول تا سوم جشنواره جوایزی اهداء خواهد شد.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.