مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

برگزاری دوازدهمین کنفرانس دوسالانه کارآفرینی

دوازدهمین کنفرانس دوسالانه کارآفرینی توسط موسسه کارآفرینی هند از تاریخ 4/12/95 لغایت 6/12/95  برگزار   می شود.

یه گزارش پیک مهارت آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، کارآفرینی رویکردها و مهارت ها، آموزش کارآفرینی و پداگوژی در کارآفرینی، نوآوری و کارآفرینی، کارآفرینی در بخش بنگاه های کوچک و متوسط، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی بین نسلی و کسب و کارهای خانوادگی، مراکز رشد و توسعه کارآفرینی، کارآفرینی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها، کارآفرینی زنان و کارآفرینی در حوزه های تخصصی شامل: کشاورزی، آموزش، فناوری، دیجیتال، سبز، گردشگری از جمله محورهای برگزاری همایش مذکور است.

بنا بر این گزارش، مهلت ارسال چکیده مقاله تا تاریخ 28/8/95، مهلت ارسال نسخه الکترونیکی کامل مقاله تا  26/9/95، اعلام نتایج، قبولی و پذیرشِ مقالات از طرف دبیرخانه همایش مورخ 17/10/95 می باشد.

به گزارش پیک مهارت آنلاین، علاقمندان شرکت در همایش مذکور می توانند چکیده مقاله و نسخه کامل مقاله خود را در حوزه کارآفرینی به زبان انگلیسی در تاریخ های ذکر شده با محورهای مذکور به آدرس الکترونیکی دبیرخانه همایش (E-mail: conference@ediindia.org)ارسال نمایند.

بر اساس این گزارش، همکاران و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب گاه همایش                     (Web: www.ediindia.org) مراجعه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.