مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور
مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نور

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران معارفه شد

به گزارش مرکز نور به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در این مراسم رضا گرزین، مدیر کل، ضمن خیر مقدم به همکاران و روسای مراکز حاضر در جلسه و گرامیداشت و عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام عظیم الشان و قیام خونین 15 خرداد و از همکارانی که در مراسم باشکوه ارتحال امام خمینی شرکت کردند تشکر و قدردانی کرد.

وی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و توفیق الهی را در این ماه پر برکت برای همه همکاران آرزو کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با اشاره به خاطرات تلخ و شیرین از مراسم تودیع و معارفه، جا به جایی در سازمان را همانند سنت طبیعت غیر اجتناب دانست و اظهار داشت: تغییرات در هر سازمانی موجب پویایی و انگیزش کارکنان خواهد شد.

وی با اشاره به شخصیت وارسته و اخلاق مدار مهندس زمانی عنوان داشت: این تغییر به هیچ عنوان به معنی عدم کفایت لازم ایشان برای این سمت نبوده، بلکه ایشان انسانی با شجاعت، صلابت، صادق و مسئولیت پذیر هستند که در این مدت همکاری با نظرات و تلاش های ایشان موجب رونق و پیشرفت عرصه مهارتی در استان شدند.  

رضا گرزین ادامه داد:  ساختار سازمانی به گونه ای است که در هر برهه زمانی، فردی با شرایط روحی و توانمندی خاص می تواند در پیشبرد اهداف سازمانی موفق تر باشد و این نشان از قدرت یا ضعف مسئول قبلی نسبت به فردی که مسئولیت را برعهده گرفته نیست،

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مهندس زمانی، امیر جمشیدی را به عنوان معاون جدید آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران معرفی کرد که دارای سابقه و تجربه برجسته در عرصه آموزش مهارتی هست.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در خطاب به کلیه مسئولین و به خصوص معاونت جدید اموزش تصریح کرد عمر مدیریتی بسیار کوتاه است و باید تلاش کرد در این مدت اثری خوبی را از خود بجا گذاشت و با تعامل خوب با همکاران، کارشناسان در مجموعه مراکز، اداره کل وستاد سازمان و اداراتی که ارتباطات و همکاری داریم بطور شایسته ای به مردم خدمت کرد.

همچنین غلامرضا زمانی معاون سابق آموزش، پژوهش نیز در جملاتی ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل بابت حسن اعتماد در مدت همکاری، ازآن به عنوان همکاری و تعامل بسیار خوب یاد کرد.

وی جابجایی در عرصه سازمانی را طبیعی قلمداد کرد و تصریح کرد در مدت مسئولیت سعی کردم بر مبنای اخلاق، تعامل و همکاری با همکاران مرکز، کارشناسان و مسئولین ستادی اداره کل و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام وظیفه کنم و از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

همچنین جمشیدی در سخنانی از حسن اعتماد مدیر کل تشکر کرد و ضمن امیدواری نسبت به اثر بخشی و با همکاری و تعامل مناسب به توان در ایجاد اثار خوب در مجموعه آموزش موفق باشیم.

           

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.